Mazzy Star on ihanaa ja Hope Sandoval on niin ihana.Miten on mahdollista, että kukaan ei tunnut tietävän Mazzystä ja Hopesta mitään? Parempaa ei olekaan, varsinkin jos yöllä herää ja ei saa unta. 

Pohdin eilen, olisiko minun pitänyt jotenkin esitellä itseni. Hmh...Heihei, olen kolmekymmentä, nainen, humanisti ja pidän mm. seuraavista asioista: kirjat, elokuvat, musiikki. Kahvi, viini, avomies. Pidän myös koirista ja kissoista. Haluaisin opetella ratsastamaan ja kadehdin balettitanssijoita.Katson varmasti liikaa televisiota ja puhun fiktiivisistä henkilöistä kuin he oikeasti olisivat olemassa. Olen tähtimerkiläni skorpioni.Minulla on kolme veljeä, yksi sisko ja isä ja äiti. Asun punatiilisessä kerrostalossa Jyväskylässä ja ikkunasta näkyy Vesilinna.Tässä noin niin kuin alkuun.

Pukeudun yleemsä mustiin, pidän myös viinipunaisesta. Olen surkea shoppailija, inhoan vaatekauppoja.Tällä hetkellä haaveilen matkasta Venetsiaan tai ylipäätään Italiaan.

That's me. Sitten jotain muuta. Eilen soitin äidilleni ja vaikka halusin sanoa, että on paha mieli en voinut. Hän kertoi veljestäni, joka on aina ollut, sanotaanko, perheemme musta lammas. Tänään näin Nyt-liitteessä jutun Matti Nykäsestä ja katselin sitä kuvaa ja mietin, että jessus: tuohan on minun veljeni! Hän on samantyyppinen kuin Matti fyysisesti ja niin kuvittelisin psyykkisesti. Yleensä todella ihana ihminen, mutta viinan kanssa ollut pahoja ongelmia. On ilmeisesti edelleen. Luulisi että vuosien mittaan olisi turtunut siihen poukkoiluun ja aaltoliikkeeseen, mutta ei. Tulee huono fiilis. Syyllisyys, sitten häpeä, viha ja rakkaus. Eniten ottaa päähän se avuttomuuden tunne. En voi tehdä mitään. Olen yrittänyt.Joskus kuvitellut saavani viestin perille, mutta loppujen lopuksi ei meistä kukaan siihen pysty. Vain hän itse. Me kaikki olemme vuoroin potkineet ja silittäneet. Uudelleen ja uudelleen sama polkka.Ahdistaa, kun itedän, miten se vaikuttaa äitiini. Hän uskoo ehkä eniten, että jonain päivänä asiat ovat paremmin.

Viikonloppu edessä. tekisi mieli hakea itsekin pullo viiniä, taikka kaksi.Olen kohtuullisen ylpeä, että siivosin tänään. Pesin jopa lattian. Viime viikolla Hesarissa joku valopää ilmotti, että kotityöt ovat harrastus siinä kuin miesten kalastaminen. Halolla päähän sitä miestä.  Pakko kuunnella lisää Mazzy Staria. Into Dust...